Redactie Bedrijven Blog
17 januari 2013 13:44
door Redactie Bedrijven Blog

Bloggers op Bedrijvenpagina Blog

De Bloggers op het Bedrijvenpagina Blog Nederland zijn allemaal bekende of minder bekende professionals die online actief zijn en gespecialiseerd in een bepaald vakgebied.

Met een eigen website, webwinkel, online dienst of actief als Online Marketeer bij een bedrijf. Ook medewerkers van Zoekmachine Marketing Bureaus, Media Agencies en eMail Marketing bureaus zijn de specialisten die jullie hier graag helpen.

Hieronder stellen zij zich voor. Door op de naam van de blogger te klikken ziet u al zijn of haar artikelen verzameld.


Wouter Blom – Zoekmachine Marketing consultant

Wouter Blom van Zoekmachinemarketing bureau Stramark

Wouter Blom – Stramark Zoekmachinemarketing

Altijd al geboeid door het Marketing vak en vanaf 2006 gedreven door Online Marketing. Brede ervaring opgedaan in online B2B leadgeneratie bij Companeo. Hier heb ik alle aspecten van het online marketing vak leren kennen en toe te passen. Van email marketing tot complexe AdWords campagnes, van SEO tot affiliate marketing.

Momenteel werkzaam als Zoekmachine Marketing consultant bij Zoekmachine Marketing Bureau Stramark in een klein team van enthousiaste SEO en SEA deskundigen. Ik zie het als een uitdaging om bedrijven te helpen de volgende stap in hun online marketing te laten maken.

Ik wil op het bedrijvenblog graag zaken belichten vanuit het perspectief van de klant of bezoeker van een website. Vragen stellen die bedrijven zelf vaak nooit stellen maar die vanuit marketing oogpunt essentieel zijn om succesvol te zijn.

Kernwoorden die mij typeren: enthousiast, doelgericht, levensgenieter.
Meer artikelen van mij en mijn collega’s kan je vinden op ons internet marketing blog, google plus en twitter.

Lees alle artikelen van Wouter Blom


Michael Linthorst – Copernica Marketing Software

Blogger Michael Linthorst van Copernica

Michael Linthorst – Copernica

Michael Linthorst (1976) is internet ondernemer en onder andere CEO van Copernica BV. Copernica Marketing Software is krachtige marketing software voor e-mailmarketing, webpagina’s, mobile en automatische campagnes.

Meer dan 4.500 gebruikers vertrouwen dagelijks op de succesvolle werking van Copernica Marketing Software. Op het Bedrijven Blog schrijft Michael over e-mailmarketing en alles wat daarbij komt kijken: Belangrijke informatie, Tips & Tricks en Nieuws met betrekking tot e-mailmarketing.

Meer artikelen van Michael en zijn collega’s kan je vinden op het E-mail Marketing Blog van Copernica.

Lees alle artikelen van Michael Linthorst


Priscilla-Fleur Hellemons – Marketeer bij Buckaroo

Priscilla-Fleur Hellemons, marketeer bij Buckaroo

Priscilla-Fleur Hellemons – Buckaroo

Ik ben Priscilla – Fleur Hellemons en al 2,5 jaar werkzaam als Marketeer bij Buckaroo Payment Services. Buckaroo is sinds 2005 leverancier van betaaloplossingen in Nederland, gespecialiseerd in billing & payments voor bedrijven en online payments voor webshop houders oftewel webwinkeliers. Hiervoor heb ik de studie Management & Toerisme gedaan en ben ik werkzaam geweest in de hotellerie.

Mijn interesses zijn E-commerce, Marketing & Communicatie, Eventmanagement. Op het Bedrijven Blog Nederland schrijf ik met name over belangrijke zaken en ontwikkelingen binnen e-commerce en natuurlijk over betaaloplossingen. Als ik iets interessants tegenkom dat hier iets van afwijkt, zal ik dit zeker ook met jullie delen.
Ben ook te vinden op LinkedIN, Google+ en Facebook.

Lees alle artikelen van Priscilla-Fleur Hellemons


Levi Witbaard – Marketing Manager bij OBI4Wan

Levi Witbaard - Marketing Manager bij OBI4Wan

Levi Witbaard – OBI4Wan

Levi is de Marketing Jedi bij OBI4wan. Tijdens zijn studie Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam is hij werkzaam geweest in het onderwijs en de zorg.

Gedurende deze tijd ontwikkelde hij zijn passie voor social media en adviseerde hij verschillende organisaties over de strategische inzet daarvan. Levi pakt de marketing op bij OBI4wan en is verantwoordelijk voor alle lijntjes naar binnen en naar buiten.

Naast zijn werk is hij een fervent voetballer, filmliefhebber en professioneel bankhanger.

Lees alle artikelen van Levi Witbaard

 


Romano Groenewoud – SEO Specialist bij SEOgeek.nl

Profiel Bedrijven Blog nederland van Romano Groenewoud - SEOgeek.nl

Romano Groenewoud – SEOgeek.nl

Romano Groenewoud is Internet Ondernemer, SEO-specialist en Travel Addict. Zijn persoonlijke missie is om het toch wat bevuilde vak van zoekmachine marketing in beter daglicht te zetten.

Leeft, eet, drinkt, slaapt en ademt zoekmachine optimalisatie. Hij heeft een reputatie in de industrie voor het implementeren van geavanceerde SEO strategieën die weinig anderen kennen, laat staan begrijpen. Het is zijn passie om systemen uit te vinden en te testen om zoveel mogelijk traffic te produceren in de kortste tijd.

Buiten zoekmachine optimalisatie om is Romano zeer gepassioneerd over reizen (Met name Zuidoost-Azië). Naast het bijwonen van grote buitenlandse internet marketing beurzen, is hij dan ook vooral te vinden in lokale musea, voetbal stadions en restaurants.

Lees alle artikelen van Romano Groenewoud


Hannie Blokzijl – internet marketeer bij Sticker.nl

Hannie Blokzijl – internet marketeer bij Sticker.nl

Hannie Blokzijl – Sticker.nl

Mijn passie is schrijven. Vandaar dat ik journalistiek ben gaan studeren. Na mijn studie heb ik een aantal jaren in de regionale journalistiek gewerkt. Daarna ben ik als communicatiemedewerker bij een patiëntenvereniging gaan werken. In die functie heb ik voor het eerst kennisgemaakt met schrijven voor internet. Hetgeen meteen mijn interesse had. Ook heb ik in die periode meegewerkt aan het opzetten van een nieuwe website.

Na wat tijdelijke banen ben ik in 2015 begonnen als internet marketeer bij Sticker.nl, een bedrijf dat online stickers verkoopt. Voor mijn werk schrijf ik veel over stickers en alles wat er mee te maken heeft. Voor het Bedrijven Blog zal ik onder andere schrijven waarvoor je stickers kunt gebruiken en hoe je ze kunt inzetten om je bedrijf te promoten.

Lees alle artikelen van Hannie Blokzijl


Marlies van den Brekel – Marketing Manager Teamleader Nederland

Marlies van den Brekel - Marketing Manager bij Teamleader Nederland

Marlies van den Brekel

Hi! Ik ben Marlies, 29 jaar uit Amsterdam, en ben Marketing Manager voor Teamleader Nederland. Teamleader Nederland is van oorsprong een Belgisch bedrijf, opgestart door 3 jonge ondernemers in Gent en na 3 jaar uitgegroeid tot een organisatie met 40 enthousiaste collega’s in Gent, Amsterdam en Berlijn.

In Nederland zijn we begin 2015 gestart en hard aan te weg aan het timmeren! Ons succes danken we aan een super eenvoudig online CRM systeem voor het MKB, waarin je niet alleen je relaties kan beheren, maar ook facturen verstuurt en projecten managet.

Voeg me gerust toe op Linkedin of volg Teamleader op Linkedin, Facebook of Twitter!

Lees alle artikelen van Marlies van den Brekel

 


Jonathan Schokker – Internet Marketing Specialist bij S&H Uitgeverij en Sharketing.nl

Jonathan Schokker van S&H Uitgeverij en Sharketing.nl

Jonathan Schokker – S&H Uitgeverij / Sharketing.nl

Jonathan is eigenaar van het bedrijf S&H Uitgeverij, een internet marketing bedrijf gespecialiseerd in het verkopen van boeken en eBooks op zelf help vlakken zoals dieet, gezondheid, marketing en dating.

Op Sharketing.nl blogt Jonathan over alles wat met internet marketing te maken heeft.

Volg Sharketing.nl ook op Facebook

Lees alle artikelen van Jonathan Schokker

 

 


Koen van der Donk – Video- en Animatiespecialist bij Playforward video & animatie

Koen van der Donk; video- en animatiespecialist bij Playforward & Animators

Koen van der Donk – Playforward & Animators

Mijn naam is Koen van der Donk en ik ben specialist in video en animatie bij en eigenaar van Playforward en Animators. Playforward helpt bedrijven impact maken en kracht aan hun boodschap te geven.

Samen met mijn tweelingbroer speelde ik als tiener de hoofdrollen in de bekende Kameleon films. Film maken heeft mij daarna niet meer los gelaten. Na de studie bedrijfskunde Cum laude af te ronden, startte ik in 2010 samen met mijn broer het bedrijf Playforward: specialist in online video.

In 2016 lanceren we samen een tweede bedrijf, Animators: specialist in creatieve animaties. Na oplevering van de video of animatie helpen wij opdrachtgevers met succesvolle online publicatie op hun website en social media.

Playforward op Facebook en Twitter, Animators op Facebook en Twitter.

Lees alle artikelen van Koen van der Donk

 


Mike de Block – Online Entrepreneur

Mike de BlockAls ondernemer heb ik een grote drive voor e-commerce. Hierdoor ben ik in verleden betrokken geweest bij Wannahaves en nu Uniq Print en Naambadges.nl.

Met Uniq Print is de ambitie om een Europese B2B e-commerce te worden, waarvoor momenteel de eerste stappen in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk worden gezet.

Lees alle artikelen van Mike de Block.

 

 


Nick Ebbers – Ebbers Media

Nick Ebbers - Ebbers MediaIk ben Nick Ebbers, eigenaar van Ebbers Media, een creatief mediabureau in de Achterhoek dat internet- & video-oplossingen onder één dak bundelt. Zo’n totaalconcept is voor onze klanten ideaal en effectief. We geven organisaties een gezicht met een professionele website, een goed vindbare webwinkel of een unieke bedrijfs-, YouTube- of instructiefilm.

 

Op het Bedrijven Blog Nederland help ik jullie met tips voor een goede website die bovendien rendement oplevert. Heb je vragen, stel ze me gerust. Je kan Ebbers Media ook volgen op Twitter, Facebook en LinkedIn.

Lees alle artikelen van Nick Ebbers.


Robert-Jan van Diepen – eyetracking en usability expert

Robert-Jan van Diepen

Robert-Jan van Diepen

Sinds 2004 heb ik mijn eigen bedrijf, genaamd DiepbiZniZ Consulting. Bijna 10 jaar geleden kwam ik eyetracking op het spoor en het heeft mij nooit meer losgelaten. Het volgen van oogbewegingen verveeld nooit en levert een schat aan informatie. Mijn core business is het uitvoeren van eyetracking onderzoek. Ik zet eyetracking in bij usability onderzoeken van websites, webshops, e-mailnieuwsbrieven en apps.

De insteek is altijd om de gebruiksvriendelijkheid en de conversieratio te verhogen. Eyetracking zetten we ook in om het aandachtbehoudende en aandachttrekkend vermogen van reclamemateriaal zoals advertenties te onderzoeken.
Wat verder op mij van toepassing is:
doelgericht, analytisch, pragmatisch, humor, vader, netwerker, bestuurder, wielrenner, schaatser.

Kijk ook op mijn website, LinkedIn of mijn tweets.

Lees alle artikelen van Robert-Jan van Diepen


Boris van Doesburg – Bizzcounter

Boris van Doesburg van Bizzcounter

Boris van Doesburg – Bizzcounter

Sinds de zomer van 2010 is Boris eigenaar van Bizzcounter, online office voor ZZP’ers, MKB en kleine ondernemingen. U wilt als ondernemer succesvol ondernemen? Boris en Bizzcounter helpen u daar graag bij. Boekhouden met Bizzcounter is duidelijk, eenvoudig, laagdrempelig en zeer voordelig.
In dit virtuele kantoor kunt u uw urenregistratie, verkoop werkzaamheden, project werkzaamheden, marketing werkzaamheden, administratieve werkzaamheden en planning bijhouden. Een compleet online office en dat zeer voordelig.

Omdat Boris voor alle online activiteiten van Bizzcounter verantwoordelijk is heeft hij een enorme ervaring opgebouwd wat betreft het beheren van een B2B website in het bijzonder en online ondernemen in het algemeen. Deze ervaring zal hij op het Bedrijven Blog met jullie delen.

Je vindt Boris ook op LinkedIn en Twitter.

Lees alle artikelen van Boris van Doesburg


Eric-Jan Roest – Orangedotcom

Eric-Jan Roest van Orangedotcom Ik ben Eric-Jan Roest, geboren en getogen in Deventer en met een voorliefde voor goede websites en mooie campagnes. Ik werk bij Orangedotcom, een ambitieus en snelgroeiend online marketing bureau uit Amsterdam. Wij zijn gespecialiseerd in zoekmachinemarketing (SEO, SEA, usability- en conversieoptimalisatie). Ik ben vooral druk met SEO en usability- en conversieoptimalisatie.

Ik zal op het Bedrijven Blog voornamelijk mijn kennis en inzichten delen over actuele gebeurtenissen op het gebied van SEO, usability- en conversieoptimalisatie. Af en toe gemixt met een vleugje Social Media en een snufje humor.

Lees alle artikelen van Eric-Jan Roest


Clement Keyzer – KeyWare Software

Clement Keyzer SEO analytics

Clement Keyzer

Tot medio 2008 hield mijn bedrijf KeyWare Software zich bezig met ontwikkelen en implementeren van CRM systemen bij makelaarskantoren en projectontwikkelaars. Tijdens de (vastgoed)crisis haakten een aantal bestaande klanten haakten af of gingen failliet en er kwamen geen nieuwe klanten meer bij omdat de vastgoedsector wel wat anders aan zijn hoofd had dan het automatiseren van commerciële processen.

Eind 2009 heb ik besloten om een ander project op te pakken om de crisis door te komen; ik startte met de campagne “Leusden op Glasvezel”; een vraagbundeling vanuit de bevolking van Leusden om investeerder Reggefiber te interesseren voor de aanleg van glasvezel in Leusden. Dat werd een groot succes! Binnen no-time hadden we de kritische massa bereikt en op dit moment geniet heel Leusden van supersnel breedband internet.
Eind 2012 heb ik heb ik het glasvezelavontuur afgerond en zoals we allemaal weten, is de vastgoedsector nog niet hersteld. Ik ga niet zitten afwachten tot het vanzelf weer goed komt; wil ergens een verschil te maken. Ik ga mijn bestaande klanten koesteren en goed verzorgen en spannende nieuwe dingen doen.

Naast de ontwikkeling en implementatie van “op maat” Software op elk wenselijk gebied is Keyware nu Snoobi Analytics dealer. Het belang van webanalytics in eigen bezit en eigen beheer wordt door steeds meer online ondernemers gezien. Google Analytics data is welliswaar “gratis” maar niet in eigen bezit of omgeving en er is enorme kennis voor nodig. Met de enorme developement achtergrond is Keyware in samenwerking met enkele SEO specialisten de solide partner voor analytics en optimalisatie van website en webwinkel. In eigen beheer, zeer uitgebreide software en mogelijkheden en in eigen omgeving.

Op het Bedrijven Blog Nederland zal ik mij daarom voornamelijk op analytics en installatie plus implementatie van Google Analytics en overige analytics-software richten. Dagelijks komen wij veel vraagstukken tegen waarvan iedere online ondernemer kan leren en deze zal ik daarom hier delen.

Lees alle artikelen van Clement Keyzer


Madelaine van der Vorst – Online Community Coordinator en Junior Consultant bij IQNOMY

Madelaine van der Vorst van IQNOMY

Madelaine van der Vorst – IQNOMY

In 2010 vertrokken naar de USA voor 8 maanden. Na terugkomst helemaal op de hoogte van de Online Must See, Must Do & Must Experience voor een website of webshop.
Wat er in Amerika allemaal op je afkomt houd je niet voor ogen. In al mijn enthousiasme heb ik meteen mijn KvK nummer aangevraagd en ben ik tijdens mijn opleiding aan de slag gegaan als Social Media Consultant en sparring partner.

Na deze geweldig reis werd het tijd om te gaan afstuderen. Ik zocht iets gerelateerd aan nieuwe ontwikkelingen, toerisme en marketing. Via LinkedIn kwam ik uit bij het bedrijf IQNOMY Liquid Internet. Er was meteen de perfect match. Mijn onderzoek duidde, “The Journey towards optimal Customer Communication starts by using the platform, Liquid Internet”.

Na het afronden van mijn opleiding, International Tourism Management and Consultancy (NHTV), heb ik 1,5 jaar als Online Marketeer gewerkt bij take IT now. Sinds april 2013 zit ik weer terug op mijn plek bij IQNOMY. Wat mij erg motiveert bij IQNOMY is dat ik het bedrijf als ‘kindje’ heb meegemaakt. Als je kijkt, 3 jaar geleden en nu, dan zit er zoveel sprongen in het platform, de functionaliteiten, het aantal klanten.

Ik haal mijn energie uit reizen, koken, sporten, op de hoogte blijven over nieuwe e-commerce ontwikkelingen en mijn werk. Bij IQNOMY ben ik medeverantwoordelijk voor de Marketing & Communicatie, Partnermanagement en het leiden van projecten. Er ontstaat steeds meer exposure rondom IQNOMY. Via deze weg zal ik blogs posten m.b.t. het platform, nieuwe functionaliteiten etc. Maar ook zal ik bloggen over bijvoorbeeld programma’s en tools die ik gedurende de weg leer kennen en die mij bezighouden.

Je kunt mij volgen via Twitter en je kan linken met Madelaine van der Vorst.

Lees alle artikelen van Madelaine van der Vorst


Charrel Jalving – EenSiteVoorUwBedrijf.nl

Charrel Jalving - Auteur Bedrijven Blog

Charrel Jalving

Sinds eind 2013 ben ik werkzaam bij EenSiteVoorUwBedrijf waar ik mij bezig hou met de nieuwe website en de nieuwe mogelijkheden die wij klanten bieden in het geheel vernieuwde CMS ESVUB 3.0. Samen met het marketingteam wordt er tevens gewerkt aan de nieuwe marktbenadering en wijze van branding.

Daarnaast ben ik actief als webwinkelier met Jalvino waarmee ik tijdens mijn marketingstudie gestart ben. Gezien mijn ervaring met online marketing, e-commerce en fulfillment zal deze achtergrond kiezen als insteek wanneer ik informatie en tips geef over (het gebruik van) Social Media en marketing.

Ben natuurlijk ook actief op Twitter, Google+, Pinterest, Facebook en LinkedIN.

Lees alle artikelen van Charrel Jalving


Emile Ramlal – Online Marketing Manager bij Nestlé Benelux

Emile Ramlal

Emile Ramlal

Ik houd me bezig met alles wat te maken heeft met online marketing en communicatie. Werkzaam bij Nestlé Benelux op digital marketing, Voornamelijk verantwoordelijk voor het begeleiden van de merken bij het ontwikkelen van digitale marketing campagnes.

Daarnaast met enige regelmaat freelance online marketing adviseur (SEO, online content, CMS).Met trots oprichter van cultureinmotion.nl (film/muziek/cultuurblog).
Filmfanaat, muziekliefhebber, hybride geek slash nerd, blogger, webverslaafd, conceptontwikkelaar, contentmaker en netwerker.

Lees alle artikelen van Emile Ramlal

 


Martijn Rijk – Social/Sales @ HowAboutYou en OBI4wan

foto Martijn Rijk OBI4wan

Martijn Rijk

Martijn Rijk(1976) is social sales enthousiast bij MartijnRijk.nl en werkt voor HowAboutYou en OBI4wan.

Martijn, online sinds 1997, is ondernemer en verbinder. Hij combineert zijn kennis en ervaring met online marketing en social media marketing. Hij is één van de founders van Social Media Club Breda, organiseert mee aan TEDxBreda en is initiatiefnemer van AcademyZuid. Alles wat Martijn doet volg je ook op @MartijnRijk.Hij studeerde commerciële economie aan de HES (nu Hogeschool Rotterdam) in Rotterdam en is werkzaam geweest bij FRMWRK, Ricoh, Econocom en Incentro. Hij is een geboren Brabander en woont in Breda met vrouw en twee kinderen.

Lees alle artikelen van Martijn Rijk

 


Rick Zuidbroek – Online Marketeer DoubleSmart

Rick Zuidbroek - Online Marketeer bij BURO210

Rick Zuidbroek – DoubleSmart

Rick Zuidbroek, online marketeer sinds 2011, mede-eigenaar bij online marketing bureau DoubleSmart. DoubleSmart is een internet bureau gespecialiseerd in SEO, SEA en conversie optimalisatie. Dagelijks hou ik me bezig met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Als ik mijzelf mag omschrijven in een aantal woorden:
Creatief | Perfectionistisch | Volhoudend | Klantgericht | Analystisch | Open minded | Innovatief | Sociaal | Energiek

Het woordje innovatie wil ik er hierbij nog specifiek uitlichten. De online markt is continu in beweging en ik stel me in op ontwikkelingen. Nieuwe technieken en strategieën probeer ik graag eerst uit op mijn eigen netwerk aan websites, zodat ik mijn klanten de beste oplossingen kan adviseren

Lees alle artikelen van Rick Zuidbroek – Online Marketeer DoubleSmart


Nathalie D’Alessandro – Eigenaresse SWS Sailing

nathalie-alessandro-afbeelding

Nathalie D’Alessandro

Een bezig bijtje | Help mensen aan de droomzeilvakantie van hun leven met SWS Sailing | Zing graag met mijn eigen band Dancepiration en duo DeliCious2 op feestjes, borrels en recepties via SWS Music | Kortom: ik maak het mijn medemens graag naar de zin met de leuke dingen van het leven.

Sinds 1992 ben ik professioneel actief in de reiswereld. Ondertussen heb ik 20 jaar ervaring als specialist voor luxe mee-zeilvakanties in Turkije, ook wel Blue Cruise of Zeilcruise genoemd. Sinds 2010 heb ik daarvoor mijn eigen reisorganisatie SWS Sailing | SWS Travel en bezit ik ondertussen zelf zeilschepen, die in de haven van Bodrum (Turkije) liggen.

Op het Bedrijven Blog zal ik delen wat ik als “online” onderneemster in het dagelijks leven van mijn reisbedrijf meemaak en bij optredens als zangeres/ presentatrice.Je kunt me volgen op Twitter | Vrienden met me worden op Facebook | SWS Travel liken op Facebook | Connecten op LinkedIn

Lees alle artikelen van Nathalie D’Alessandro


Yvonne Alefs – Voor WordPress websites naar Wens

yvonne alefs vanwensnaarwensite

Yvonne Alefs – vanwensnaarwebsite.nl

WordPress | Websites | Workshops | CSS & HTML | Blogger | Social Media Believer

Op 9 januari 2012 – mijn veertigste verjaardag – heb ik mijn eigen bedrijf “van Wens naar Website” opgestart. Hiermee bouw ik enerzijds in opdracht van klanten websites in WordPress en anderzijds leer ik anderen door middel van workshops voor beginners en gevorderden zelf hun website in WordPress te maken.

Mijn kennis van CSS & HTML zet ik in wanneer de standaard ontwerpen van WordPress niet genoeg mogelijkheden bieden om de opmaak volgens de huisstijl van mijn klanten aan te passen. De combinatie van WordPress en CSS & HTML resulteert in huisstijlvolle websites die door de klant zelf makkelijk bij te houden zijn.
Verder deel ik graag mijn kennis van WordPress via mijn wekelijkse blog en verstuur ik iedere maandag een WordPress tip via mijn nieuwsbrief.
Weet je niet wat WordPress is? Dan nodig ik je van harte uit mijn blog hier op Bedrijvenpaginablog te lezen!

Lees alle artikelen van Yvonne Alefs

 


Technische staf van Savvii Managed WordPress Hosting

Savvii - Managed WordPress Hosting: het team

Savvii Team

Het team van Savvii bestaat uit een verzameling jonge internet enthousiastelingen. Ze hebben specialisten aan de systeem kant en kenners op het gebied van development.

Anderen hebben juist hun sporen verdiend op het gebied van publishing en het schrijven van content. Samen zorgen zij dat de WordPress sites die Savvii host optimaal te bereiken zijn. Snelheid, veiligheid, gemak en een uitstekende service staan daarbij centraal. Met een moederbedrijf dat ruim 14 jaar ervaring heeft op het gebied van hosting kent Savvii het internet als geen ander.

Op het Bedrijven Blog zal het team van Savvii haar kennis op het gebied van WordPress en met name het in Nederland nog relatief onbekende WordPress Managed Hosting delen. Volg ons ook op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Lees alle artikelen van Savvii


Team Marketing bij RouteVision Nederland

RouteVision team MarketingRouteVision is een Nederlands bedrijf dat in 2002 startte met een grote ambitie; een effectief kilometerregistratie– en voertuigvolgsysteem ontwikkelen voor de zakelijke markt. Deze ambitie heeft zich doorontwikkeld tot een wereldwijd bereik van duizenden bedrijven die dagelijks met RouteVision samenwerken. Een groot aantal doet dat al meer dan tien jaar.

RouteVision kent het belang van een duidelijke rittenregistratie en een effectief beheer van het wagenpark, zowel voor het bedrijf zelf als voor de belastingdienst. Toch merken we dat hier vaak nog veel vragen over bestaat. Wij dragen onze kennis over dit onderwerp graag over op de zakelijke markt in de vorm van informatieve artikelen hier op het Bedrijven Blog Nederland.

Meer weten? Bekijk de website van RouteVision?

Lees alle artikelen van RouteVision


Desiree Machtel – DMtekst

DMtekast Desiree Machtel

Desiree Machtel – DMtekst

Een tekst moet je raken. Een duidelijk credo en bijna iedereen zal het beamen. Toch gaat het vaak mis. Sommige ondernemers blokkeren zodra ze Word opstarten, omdat ze niet weten waar ze moeten beginnen als het om hun eigen zaak gaat. Anderen ‘doen het wel effe’ waardoor de tekst onsamenhangend is of zelfs vol met fouten staat. Soms is de bedoeling goed, maar komt het niet goed over door een verkeerde woordkeuze of zinsbouw. Gelukkig bestaan er tekstschrijvers.

Mijn naam is Desiree Machtel. Ik ben tekstschrijver, consument, ZZP’er, partner, mama , vriendin, dochter, baasje, buurvrouw en sportmaatje. Sinds juli 2012 werk ik onder de naam DMtekst. Ik schrijf en redigeer (zakelijke) teksten, ik geef trainingen, ben sparringpartner, verzorg de PR voor een aantal organisaties en doe af en toe wat journalistiek werk.

In al die rollen die ik als Desiree speel, kom ik tekst tegen (wie niet trouwens?!) In het dagblad, de folder van de supermarkt, opvoedkundige tijdschriften, op sociale media en in de winkel. Tekst is overal om ons heen, maar het is niet leidend.

Zonder foto erbij kijken mensen er vaak niet eens naar. Een foto zonder tekst kan echter weer vragen oproepen. Tekst maakt dingen duidelijk. Of je nu je mening wilt overbrengen, je product wilt aanprijzen of je gevoelens wilt delen. Tekst is overal. Toch hebben steeds meer mensen moeite met het schrijven van foutloze teksten. Ik weet niet hoeveel mensen zich storen aan rommelige teksten vol fouten, maar ik heb er persoonlijk een hekel aan.
Een tekst moet je raken.

Kijk eens op mijn website, facebookpagina of linkedinprofiel

Lees alle artikelen van Desiree Machtel


Kees de Jager – Webteksten en Columnist

columnist Kees de Jager

Kees de Jager

Ik ben columnist, adviseur en redacteur voor printmedia en websites van diverse organisaties. Ik schrijf vooral over thema’s rond zorg, welzijn en maatschappij.

Ik ben ervaringsdeskundige, want ik ben chronisch ziek en rolstoeler sinds mijn 10e, nu 50 jaar geleden. Heb een boek geschreven over het overleven als mindervalide (ondernemer).Meer hierover lees je op mijn website KeesdeJager.com

Lees alle artikelen van Kees de Jager

 

 

 


Chelsea Bosters – eigenaar Marketingmed.nl

Chelsea Bosters Blogger

Chelsea Bosters

Jonge ondernemer uit ‘s-Hertogenbosch. Sinds 2008 bezig met online ondernemen, social media en internet marketing. Blog voor diverse websites en ben eigenaar van marketingmed.nl, Social Media en internet marketing blog.

Daarnaast blog ik regelmatig hier op het Bedrijven Blog Nederland van Bedrijvenpagina.nl en andere bekende Blogs. Ik schrijf over mijn ervaringen met Social Media en internet marketing, maar ook over vernieuwingen, ideeën en mogelijkheden voor (beginnende) ondernemers.
Ben een enthousiast persoon die overal voor open staat. Nog jong dus leer nog continu van anderen.

Ben ook te volgen op Twitter, @MarketingmedNL en @chelseabosters1, op Facebook en op Google+.

Veel leesplezier!

Lees alle artikelen van Chelsea Bosters


Jeroen Woudsma – Sales en Marketing binnen Novimagz

foto van Jeroen Woudsma No

Jeroen Woudsma

Ondernemen zit in mijn bloed. Met ruim 20 jaar sales ervaring op Business-to-Business als Business-to-Consumer gebied, kan ik mij nu richten op het delen van deze ervaringen met ondernemers. Een nuchtere kijk op het verkoopproces en klantenbinding zijn mijn speerpunten. Dat is ook de reden dat ik drie jaar geleden gestart ben met mijn eigen onderneming Novimagz. Novimagz levert de online tool voor het bereiken, informeren en binden van je klanten.

Daarnaast geef ik out of the box trainingen vanaf het water. Mijn blogs gaan over mijn dagelijkse ervaringen, dingen waar ik tegenaan loop. Dit kan gaan over marketing, acquisitie en alles wat je tegenkomt als je actief je klanten benaderd.

Kernwoorden die mij typeren: Positief, netwerker, zeiler, autosport, family man.

Lees alle artikelen van Jeroen Woudsma


Jacques van der Wilt – Oprichter DataFeedWatch

foto blogger Jacques van der Wilt

Jacques van der Wilt

Ik zit sinds 1993 in de internet-business, met uitstapjes naar radio, TV en print. De laatste 10 jaar als ondernemer en meestal met een internationale focus. De vernieuwing in onze bedrijfstak blijft boeien.

Met de oprichting van WordWatch ben ik actief geworden in zoekmachine marketing; WordWatch heeft het bieden op zoekwoorden geautomatiseerd. Middelgrote adverteerders hebben daar vaak niet de tijd voor en de algoritmes van WordWatch doen het doorgaans beter.

Onlangs zijn we ons ook met Google Shopping gaan bezighouden. De Product Listing Ads zijn zeer krachtige advertenties voor webwinkeliers. We hebben toen DataFeedWatch gecreëerd waarmee webshops en SEA-buro’s zelf hun product feed kunnen optimaliseren. Dat levert een mooi rendement op voor adverteerders. Ik blog daar graag over, hier op het BedrijvenBlog en op het DataFeedWatch Blog.

Lees alle artikelen van Jacques van der Wilt


Maikel Kok – Nearshore Software Expert en bierbrouwer

Maikel Kok - netrom software

Maikel Kok – NetRom Software

Door mijn achtergrond in zowel nearshore als offshore outsourcing heb ik veel ervaring opgedaan met de verschillende culturen in Azië en Oost-Europa op het gebied van software ontwikkeling.Na een eigen bedrijf in outsourcing te hebben gehad met vestigingen in Oekraïne, Moldavië en India ben ik sinds begin 2012 verbonden aan NetRom Software uit Breda, met een eigen ontwikkelcentrum in Craiova, Roemenië.

Vanuit mijn ervaring en expertise schrijf ik regelmatig als nearshore expert op Computable.nl.

Naast het ontwikkelen van Software ben ik ook in de bierbranche actief. Na in 2009 mijn eigen bier te hebben gelanceerd, ben ik nu op promotionele wijze bezig met het vermarkten van HollandsGoud-bier. Tot slot ben ik erg actief op Linkedin. Via dit medium kom ik met de meeste prospects in contact.

Via het blog op bedrijvenpagina zal ik nieuwe, leuke en wetenswaardige zaken over linkedin met jullie delen. Daarnaast zal ik het niet nalaten om spraakmakende software, leuke mobiele App’s of andere interessante “software”-zaken via dit medium te delen.

Lees alle artikelen van Maikel Kok


Stefan Kroon – Het Klantinteractie Huis

Stefan Kroon Het Klantinteractie Huis

Stefan Kroon – klantinteractiehuis.nl

Ruim 15 ben ik actief met dialoog marketing. Ooit begonnen in de tijd dat Direct Mail nog het belangrijkste directe communicatie kanaal was. Hier heb ik de basis principes van direct marketing geleerd. Vooral ervaring opgedaan op het vlak van database marketing, data kwaliteit, segmentatie modellen en profile analyse.

CRM was in die tijd net in opkomst wat gestructureerde klant communicatie voor het grote publiek mogelijk maakte. Diverse online kanalen deden langzaam hun intreden waar ik de al snel de uitgebreide mogelijkheden zag t.o.v. traditionele direct marketing. Meeliftend op de technologische ontwikkelingen ben ik actief geweest voor diverse marketing bureaus waar ik mijn kennis van data, dialoog marketing en de technische mogelijkheden in de praktijk heb gebracht.

Dit jaar ben ik gestart met mijn eigen bedrijf “Het Klantinteractie Huis”. Bedrijven klantgerichter maken door betere interactie met hun doelgroepen, is mijn passie. Dit door de inzet van eCRM of slimme marketing om het mooi te zeggen. Multichannel database gedreven marketing zou ik zelf liever zeggen.

Lees alle artikelen van Stefan Kroon


Sebastiaan Huijsman – efactuurdirect

afbeelding Sebastiaan Huijsman

Sebastiaan Huijsman

Laat ik mijzelf hier even voorstellen:
Mijn naam is Sebastiaan Huijsman en ik ben werkzaam bij efactuurdirect. Ik zou mezelf omschrijven als een ambitieus en sociaal persoon. Dit komt door mijn oprechte interesse in andermans verhalen en carrières. Wanneer iemand heel enthousiast over zijn of haar beroep verteld, ga ik al snel mee in dit enthousiasme.

Ik ben iemand die snel kan schakelen tussen een geintje en juist erg professioneel zijn. Mijn perfectionistische aard drijft mij om altijd het beste te willen halen uit mezelf en anderen. Ik vind het daarom erg leuk om mensen te helpen. Dit blijkt ook uit een van mijn hobby’s, waar ik mensen leer te vliegen. Ik vlieg zelf al jaren en geniet er enorm van, maar helaas doe ik het niet zo vaak als ik zou willen.

Bij efactuurdirect houdt ik mij voornamelijk bezig met de marketing en het onderhouden van klantrelaties, partners en resellers. Verder ben ik een fan van netwerken, zowel off- als online. Ook hier kom ik weer veel verschillende mensen tegen.
Ben natuurlijk actief op Facebook, Twitter en Google+. Op het BedrijvenBlog zal ik blogberichten schrijven over facturatie gerelateerde zaken.

Lees alle artikelen van Sebastiaan Huijsman


Sander Wijdemans – SEO Specialist bij Tribal Internet Marketing

Sander Wijdemans van EASY

Sander Wijdemans – Tribal Internet Marketing

Sander Wijdemans is sinds 2012 SEO specialist bij Tribal Internet Marketing. Daarvoor kort werkzaam geweest als online marketeer bij Pondres en Max ICT.

Tribal Internet Marketing biedt creatieve en kwalitatieve online marketingoplossingen voor het MKB en is onderdeel van de Tribal Internet Group. Sander houdt zich dagelijks bezig met de diverse ontwikkelingen in de online marketing wereld. Naast het werken bij Tribal Internet Marketing is Sander zelf freelance online marketing adviseur en beheert hij zelf enkele websites en webshops, zoals Woodiful.nl en Interieurkoning.nl.

Sander is een geboren en getogen Tilburger met een passie voor voetbal, muziek en online marketing. Woonachtig aan de haven in hartje Tilburg, is een goede borrel en hapje ook één van de interessegebieden van deze sociale, vernieuwende, volhoudende en bijna perfectionistische 27 jarige jongeman.
Je vindt Sander ook op LinkedIn, Google+ en Twitter.

Lees alle artikelen van Sander Wijdemans


Ella Blom – Stipt

Ella Blom van Stipt Telefoonservice

Ella Blom – Stipt

Als eigenaar van STIPT telefoonservice is Ella Blom duidelijk en doelgericht. De doelstelling van STIPT is om een uitstekende, persoonlijke service te verlenen aan de bellers/ relaties van onze klanten. De vaste telefonistes van STIPT doen dat zeer professioneel en vriendelijk. De neuzen staan dezelfde kant op, met behoud van persoonlijkheid en inbreng.

Ella is ook actief op LinkedIN, evenals STIPT.

Lees alle artikelen van Ella Blom

 

 


Melissa Gerards – Public Relations bij Mercateo

Melissa Gerards - Marketing Assistente bij Mercateo

Melissa Gerards – Mercateo

Met een voorliefde voor alles wat met e-commerce, digitalisering, netwerkvorming, marketing en (technologische) innovaties te maken heeft, schrijf ik graag blogs voor Mercateo Nederland en België. Bij dit van origine Duitse bedrijf ben ik sinds september 2015 werkzaam als Marketing Assistente en PR-medewerker. Door deze studentenbaan kan ik de kennis uit de studie Communicatiewetenschappen (master Media en Beïnvloeding) direct toepassen op de praktijk. Ik hoop dat ik het enthousiasme voor het vak ook over kan brengen op jouw scherm!

Wat doet Mercateo precies?

Mercateo combineert de voordelen van zowel een B2B-marktplaats als een netwerkvormingsplatform. Inkopers, leveranciers, fabrikanten en dienstverleners verbinden over deze infrastructuur hun systemen met elkaar en wikkelen transacties digitaal met elkaar af. Naast het netwerkvormingsplatform, dat zich neutraal tussen aanbieders en inkopers op de zakelijke markt positioneert, exploiteert Mercateo sinds het jaar 2000 de inmiddels grootste B2B-marktplaats van Europa met miljoenen artikelen op www.mercateo.nl.

Sinds de oprichting in Duitsland in 1999 is Mercateo sterk gegroeid. De Mercateo-groep telt vandaag de dag meer dan 400 werknemers in 14 Europese landen. Het kantoor van Mercateo Nederland en België is gevestigd te Maastricht, Nederland. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd te München, Duitsland.

Je kunt Mercateo ook volgen op Google+, LinkedIN en Twitter.

Lees alle artikelen van Melissa Gerards


Hans van Schip – Online Marketing Manager

foto Hans van Schip

Hans van Schip

Altijd vol van energie en positief ingesteld. Hoe beschrijf ik mijzelf het best:
Druk mannetje | Zingt graag | Speelt toetsen | kookt graag(HobbyChef) | Danst

Ben actief als Online Marketing Manager bij Mediatrend en ook zeer bekend als @OMAlkmaar(Online Marketing Alkmaar). Specialisatie in zoekmachinemarketing(SEO – SEA – PPC) en inzet van social media. Daarnaast spreker op evenementen of congressen en Blogger op verschillende bekende Blogs.

Zal op het Bedrijven Blog voornamelijk hulp en tips geven op het gebied van Zoekmachine Marketing(SEM) en Social Media Marketing(SMM). Soms voor gevorderden, maar meestal op een voor iedereen begrijpelijk manier. Als je mij niet begrijpt, laat het dan weten.
Interessante, gekke en leuke dingen die ik tegenkom op internet zal ik ook af en toe met jullie delen.
Ook aktief als @OMAlkmaar, op LinkedIN, op FaceBook en op Google+ als plus als Online Marketing Alkmaar.

Lees alle artikelen van Hans van Schip


Gastblogger bij het Bedrijven Blog Nederland

Gastblogger(anoniem) bij het Bedrijven Blog Nederland

Gastblogger(anoniem) bij het Bedrijven Blog Nederland

Hoi allemaal. Ik ben een gast blogger bij het Bedrijven Blog Nederland van Bedrijvenpagina. Dat wil zeggen dat ik een professional op een bepaald gebied ben en anoniem, meestal éénmalig, een artikel hier geplaatst heb. De onderwerpen zijn dan ook zeer uiteenlopend.

Mijn artikelen zijn dus van verschillende personen en gaan over werkelijk van alles en nog wat 😉

Lees alle artikelen van Gastbloggers


Wilt u ook Bloggen op het Bedrijvenblog?

Wij zoeken vaak naar nieuwe bloggers om het blog actueel te houden en goede content voor ondernemers toe te voegen. Mocht u interesse hebben om als blogger een bijdrage te leveren aan het Bedrijvenblog, neem dan vrijblijvend contact met ons op.