Direct het juiste bedrijf

Jul 26 2017

Mercateo Studie: Indirecte inkoop in focus – besparingen en kansen

Mercateo Studie: Indirecte inkoop in focus – besparingen en kansen Een studie door Mercateo en de HTWK Leipzig Een uur aan arbeidstijd besparen en daarbij de proceskosten voor het bedrijf halveren. Dit maakt het verschil tussen een conventioneel- en een gedigitaliseerd inkoopproces. Tot deze conclusie kwamen prof. dr. Holger Müller van de Hogeschool HTWK Leipzig

Jul 18 2017

Mercateo versterkt kapitaalbasis voor stabiele groei en investeringen in de toekomst

Mercateo versterkt kapitaalbasis Mercateo heeft nieuw kapitaal aangetrokken om de groei van Europa’s grootste B2B-marktplaats sterker te ondersteunen en om strategische investeringen in het nieuwe netwerkvormingsplatform Mercateo Unite te doen. BIP Investment Partners uit Luxemburg investeert een dubbelcijferig miljoenenbedrag in de inmiddels in 14 Europese landen vertegenwoordigde Mercateo-groep. Na meer dan een decennium aan dynamische

Jul 13 2017

Een werknemer met paniekaanvallen. Hoe ga ik ermee om?

Een Paniekaanval… wat is het? En nog belangrijker…. hoe kom ik er van af? Eerst maar eens de omschrijving volgens Wikipedia: Een paniekaanval is een uiting van intense angst die meestal plotseling begint en niet erg lang duurt (doorgaans enkele minuten tot een half uur). De symptomen zijn onder andere beven, sterk zweten, pijn in

Jun 21 2017

SAP Ariba en Mercateo werken samen voor Spot Buy-oplossing in Europa

SAP Ariba richt focus op Europa­­­­­­ De wereldwijd grootste marktplaats voor industriële goederen en diensten is zojuist groter geworden. Nadat SAP Ariba® Spot Buy met succes in Noord-Amerika, Australië en Latijns-Amerika gelanceerd werd, kondigde SAP Ariba vandaag het strategische partnerschap met Mercateo aan voor de lancering van SAP Ariba Spot Buy in Europa. Deze alliantie

Mei 03 2017

Reclame maken met autostickers werkt! Kijk hier hoe

Heb je een bedrijf? Of ben je zzp’er of freelancer? Dan wil je voldoende klanten hebben. Reclame maken is een manier om meer mensen te trekken. Je kunt dat op verschillende manieren doen, waaronder via je auto. In dit blog besteed ik aandacht waarom autostickers een goede optie zijn en welke mogelijkheden je hebt als

Apr 26 2017

Werkgever heeft steeds meer oog voor gezondheid werknemer

Mkb-bedrijven zijn bereid meer te investeren in de gezondheid, mentale weerbaarheid en vitaliteit van hun werknemers. Vooral omdat uit onderzoeken blijkt dat preventief beleid geld oplevert.  Een groot aantal daarvan heeft echter (nog) geen concreet plan van aanpak. 3 Noord Hollandse pioniers op dit gebied slaan de handen ineen en bieden een praktische oplossing. Verzuimpreventie

Mrt 28 2017

Nieuw B2B-netwerkplatform Mercateo Unite gelanceerd

Neutrale infrastructuur voor het eerst gepresenteerd aan aanbieders en inkopers Het B2B-netwerkplatform Mercateo Unite is in Duitsland gelanceerd. Het nieuwe platform werd van 14 tot 18 maart 2017 gepresenteerd op verschillende branche evenementen zoals de 8e BME eSolution Days, LogiMAT 2017 en het 4e PVH-congres. Mercateo leverde hiermee een bijdrage aan de discussie rondom digitalisering en

Mrt 23 2017

Canva: Social Media tool / website om afbeeldingen te maken voor Social Media

Als internet marketeer bij Sticker.nl plaats ik regelmatig berichten op onze Social Media-kanalen. Voor het maken van deze posts maak ik gebruik van een aantal websites. Een site die ik erg handig vind is Canva. Canva is een website waarmee je afbeeldingen kunt maken. Een belangrijk verschil met andere fotobewerkingssites is dat bij Canva de

Mrt 22 2017

Uitgaven bij Chinese webshops stijgen met 59%

Nederlanders geven € 637 miljoen uit via buitenlandse webwinkels Nederlandse consumenten hebben voor € 637 miljoen gekocht via buitenlandse webwinkels* in 2016. Dit is een groei van 24% ten opzichte van het voorgaande jaar (2015: € 513 miljoen). Er wordt vooral meer geshopt bij Chinese webwinkels, want de uitgaven bij Chinese webwinkels nemen met 59%

Mrt 21 2017

MediaRate is het nieuwe en unieke media-rating-platform gebaseerd op social engagement

MediaRate is gelanceerd. De mediawereld is hiermee een nieuw en uniek mediarating-platform rijker dat bepaalt hoe televisieprogramma’s scoren op basis van social engagement. MediaRate is het nieuwe meetinstrument waarvoor de bedrijven OBILytics en SyncKroon een samenwerking zijn aangegaan. Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s