Direct het juiste bedrijf

Apr 26 2017

Werkgever heeft steeds meer oog voor gezondheid werknemer

Mkb-bedrijven zijn bereid meer te investeren in de gezondheid, mentale weerbaarheid en vitaliteit van hun werknemers. Vooral omdat uit onderzoeken blijkt dat preventief beleid geld oplevert.  Een groot aantal daarvan heeft echter (nog) geen concreet plan van aanpak. 3 Noord Hollandse pioniers op dit gebied slaan de handen ineen en bieden een praktische oplossing. Verzuimpreventie

Mrt 28 2017

Nieuw B2B-netwerkplatform Mercateo Unite gelanceerd

Neutrale infrastructuur voor het eerst gepresenteerd aan aanbieders en inkopers Het B2B-netwerkplatform Mercateo Unite is in Duitsland gelanceerd. Het nieuwe platform werd van 14 tot 18 maart 2017 gepresenteerd op verschillende branche evenementen zoals de 8e BME eSolution Days, LogiMAT 2017 en het 4e PVH-congres. Mercateo leverde hiermee een bijdrage aan de discussie rondom digitalisering en

Mrt 23 2017

Canva: Social Media tool / website om afbeeldingen te maken voor Social Media

Als internet marketeer bij Sticker.nl plaats ik regelmatig berichten op onze Social Media-kanalen. Voor het maken van deze posts maak ik gebruik van een aantal websites. Een site die ik erg handig vind is Canva. Canva is een website waarmee je afbeeldingen kunt maken. Een belangrijk verschil met andere fotobewerkingssites is dat bij Canva de

Mrt 22 2017

Uitgaven bij Chinese webshops stijgen met 59%

Nederlanders geven € 637 miljoen uit via buitenlandse webwinkels Nederlandse consumenten hebben voor € 637 miljoen gekocht via buitenlandse webwinkels* in 2016. Dit is een groei van 24% ten opzichte van het voorgaande jaar (2015: € 513 miljoen). Er wordt vooral meer geshopt bij Chinese webwinkels, want de uitgaven bij Chinese webwinkels nemen met 59%

Mrt 21 2017

MediaRate is het nieuwe en unieke media-rating-platform gebaseerd op social engagement

MediaRate is gelanceerd. De mediawereld is hiermee een nieuw en uniek mediarating-platform rijker dat bepaalt hoe televisieprogramma’s scoren op basis van social engagement. MediaRate is het nieuwe meetinstrument waarvoor de bedrijven OBILytics en SyncKroon een samenwerking zijn aangegaan. Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s

Mrt 17 2017

Ontslag? Hulp bij stadia van rouwverwerking na baanverlies | Tips voor bedrijven in reorganisatie

‘Ik vroeg aan hem hoe het ging. Eerst kwam de boosheid en het verwijt. Daarna, stilte en tranen…afgewisseld met boosheid . Wat moest hij nu verder? Als profiler en personal coach kom ik bij veel bedrijven waar reorganisaties gaande zijn. Soms op uitnodiging van HRM of directie, soms op uitnodiging van de ondernemersraad. Medewerkers krijgen

Mrt 16 2017

Nominaties CustomerFirst Vakprijzen 2017

Stichting NCCA maakt de genomineerden voor de CustomerFirst Vakprijzen 2017 bekend. De belangrijkste prijs voor professionals in customer service maakt deel uit van het CustomerFirst Gala, een gezamenlijk initiatief van Stichting NCCA, SAMR en CustomerFirst, dat donderdag 20 april plaatsvindt in het Beatrix Theater in Utrecht. In een besloten bijeenkomst zijn de vier juryvoorzitters van

Mrt 15 2017

OBI4wan opent kantoor in Berlijn en vergroot Europese voetprint

OBI4wan, dat onlangs nog de overname van Buzzcapture aankondigde, breidt uit met de opening van een kantoor in Berlijn. Dit kantoor dient ter ondersteuning van de Europese groei en een lokaal aanbod voor de DACH regio. OBI4wan met het Amsterdamse reputatie analyse bureau Buzzcapture biedt een internationaal aanbod van SaaS-oplossingen voor media monitoring en webcare.

Mrt 07 2017

Promotiestickers zijn een effectief marketingmiddel

Wellicht heb je er niet aan gedacht, maar promotiestickers zijn een effectief marketingmiddel. In dit blog geef ik antwoord op de vraag waarom stickers goed werken. Plus diverse tips voor als je zelf promotionele stickers wil laten maken. Stickers kun je voor verschillende doeleinden gebruiken. Met promotiestickers kun je de bekendheid van je bedrijf of

Mrt 03 2017

Online bestedingen passeren de grens van € 20 miljard in 2016

Uitgaven in de fysieke winkelstraat stabiel gebleven Nederlandse consumenten hebben in 2016 voor € 20,16 miljard euro uitgegeven bij webwinkels die online producten en/of diensten verkopen. De online bestedingen[1] stijgen hiermee met 23% ten opzichte van het jaar daarvoor. Vooral de online bestedingen aan schoenen & lifestyle-producten, IT en food/nearfood lieten dit jaar een forse