Direct het juiste bedrijf

Mrt 23 2017

Canva: Social Media tool / website om afbeeldingen te maken voor Social Media

Als internet marketeer bij Sticker.nl plaats ik regelmatig berichten op onze Social Media-kanalen. Voor het maken van deze posts maak ik gebruik van een aantal websites. Een site die ik erg handig vind is Canva. Canva is een website waarmee je afbeeldingen kunt maken. Een belangrijk verschil met andere fotobewerkingssites is dat bij Canva de

Mrt 22 2017

Uitgaven bij Chinese webshops stijgen met 59%

Nederlanders geven € 637 miljoen uit via buitenlandse webwinkels Nederlandse consumenten hebben voor € 637 miljoen gekocht via buitenlandse webwinkels* in 2016. Dit is een groei van 24% ten opzichte van het voorgaande jaar (2015: € 513 miljoen). Er wordt vooral meer geshopt bij Chinese webwinkels, want de uitgaven bij Chinese webwinkels nemen met 59%

Mrt 21 2017

MediaRate is het nieuwe en unieke media-rating-platform gebaseerd op social engagement

MediaRate is gelanceerd. De mediawereld is hiermee een nieuw en uniek mediarating-platform rijker dat bepaalt hoe televisieprogramma’s scoren op basis van social engagement. MediaRate is het nieuwe meetinstrument waarvoor de bedrijven OBILytics en SyncKroon een samenwerking zijn aangegaan. Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s

Mrt 17 2017

Ontslag? Hulp bij stadia van rouwverwerking na baanverlies | Tips voor bedrijven in reorganisatie

‘Ik vroeg aan hem hoe het ging. Eerst kwam de boosheid en het verwijt. Daarna, stilte en tranen…afgewisseld met boosheid . Wat moest hij nu verder? Als profiler en personal coach kom ik bij veel bedrijven waar reorganisaties gaande zijn. Soms op uitnodiging van HRM of directie, soms op uitnodiging van de ondernemersraad. Medewerkers krijgen

Mrt 16 2017

Nominaties CustomerFirst Vakprijzen 2017

Stichting NCCA maakt de genomineerden voor de CustomerFirst Vakprijzen 2017 bekend. De belangrijkste prijs voor professionals in customer service maakt deel uit van het CustomerFirst Gala, een gezamenlijk initiatief van Stichting NCCA, SAMR en CustomerFirst, dat donderdag 20 april plaatsvindt in het Beatrix Theater in Utrecht. In een besloten bijeenkomst zijn de vier juryvoorzitters van

Mrt 15 2017

OBI4wan opent kantoor in Berlijn en vergroot Europese voetprint

OBI4wan, dat onlangs nog de overname van Buzzcapture aankondigde, breidt uit met de opening van een kantoor in Berlijn. Dit kantoor dient ter ondersteuning van de Europese groei en een lokaal aanbod voor de DACH regio. OBI4wan met het Amsterdamse reputatie analyse bureau Buzzcapture biedt een internationaal aanbod van SaaS-oplossingen voor media monitoring en webcare.

Mrt 07 2017

Promotiestickers zijn een effectief marketingmiddel

Wellicht heb je er niet aan gedacht, maar promotiestickers zijn een effectief marketingmiddel. In dit blog geef ik antwoord op de vraag waarom stickers goed werken. Plus diverse tips voor als je zelf promotionele stickers wil laten maken. Stickers kun je voor verschillende doeleinden gebruiken. Met promotiestickers kun je de bekendheid van je bedrijf of

Mrt 03 2017

Online bestedingen passeren de grens van € 20 miljard in 2016

Uitgaven in de fysieke winkelstraat stabiel gebleven Nederlandse consumenten hebben in 2016 voor € 20,16 miljard euro uitgegeven bij webwinkels die online producten en/of diensten verkopen. De online bestedingen[1] stijgen hiermee met 23% ten opzichte van het jaar daarvoor. Vooral de online bestedingen aan schoenen & lifestyle-producten, IT en food/nearfood lieten dit jaar een forse

Feb 28 2017

OBI4wan en Buzzcapture bundelen krachten

Het Amsterdamse reputatie analyse bureau Buzzcapture wordt overgenomen door OBI4wan. Beide partijen bieden hoogstaande SaaS oplossingen voor (social) media monitoring en webcare. Door de samenvoeging versterken de partijen hun positie als marktleider op het gebied van webcare en media monitoring. OBI4wan en Buzzcapture werken voor klanten zoals ING, DHL, VICE Media, Warchild, bol.com, Boskalis, Schiphol,

Feb 24 2017

Beste tijdstip om te posten op Social Media!

Wanneer plaats je het best een Tweet op Twitter, een update op Facebook, LinkedIN en Google+ of een Pin op Pinterest? Op welke tijden en dagen post je een Blog en hoe deel je die via de Social Media? En… What about Instagram? Kwam een leuke infographic tegen die ik graag met jullie deel omdat