Direct het juiste bedrijf

Mrt 17 2017

Ontslag? Hulp bij stadia van rouwverwerking na baanverlies | Tips voor bedrijven in reorganisatie

‘Ik vroeg aan hem hoe het ging. Eerst kwam de boosheid en het verwijt. Daarna, stilte en tranen…afgewisseld met boosheid . Wat moest hij nu verder? Als profiler en personal coach kom ik bij veel bedrijven waar reorganisaties gaande zijn. Soms op uitnodiging van HRM of directie, soms op uitnodiging van de ondernemersraad. Medewerkers krijgen

Mrt 16 2017

Nominaties CustomerFirst Vakprijzen 2017

Stichting NCCA maakt de genomineerden voor de CustomerFirst Vakprijzen 2017 bekend. De belangrijkste prijs voor professionals in customer service maakt deel uit van het CustomerFirst Gala, een gezamenlijk initiatief van Stichting NCCA, SAMR en CustomerFirst, dat donderdag 20 april plaatsvindt in het Beatrix Theater in Utrecht. In een besloten bijeenkomst zijn de vier juryvoorzitters van

Mrt 15 2017

OBI4wan opent kantoor in Berlijn en vergroot Europese voetprint

OBI4wan, dat onlangs nog de overname van Buzzcapture aankondigde, breidt uit met de opening van een kantoor in Berlijn. Dit kantoor dient ter ondersteuning van de Europese groei en een lokaal aanbod voor de DACH regio. OBI4wan met het Amsterdamse reputatie analyse bureau Buzzcapture biedt een internationaal aanbod van SaaS-oplossingen voor media monitoring en webcare.

Mrt 07 2017

Promotiestickers zijn een effectief marketingmiddel

Wellicht heb je er niet aan gedacht, maar promotiestickers zijn een effectief marketingmiddel. In dit blog geef ik antwoord op de vraag waarom stickers goed werken. Plus diverse tips voor als je zelf promotionele stickers wil laten maken. Stickers kun je voor verschillende doeleinden gebruiken. Met promotiestickers kun je de bekendheid van je bedrijf of

Mrt 03 2017

Online bestedingen passeren de grens van € 20 miljard in 2016

Uitgaven in de fysieke winkelstraat stabiel gebleven Nederlandse consumenten hebben in 2016 voor € 20,16 miljard euro uitgegeven bij webwinkels die online producten en/of diensten verkopen. De online bestedingen[1] stijgen hiermee met 23% ten opzichte van het jaar daarvoor. Vooral de online bestedingen aan schoenen & lifestyle-producten, IT en food/nearfood lieten dit jaar een forse

Feb 28 2017

OBI4wan en Buzzcapture bundelen krachten

Het Amsterdamse reputatie analyse bureau Buzzcapture wordt overgenomen door OBI4wan. Beide partijen bieden hoogstaande SaaS oplossingen voor (social) media monitoring en webcare. Door de samenvoeging versterken de partijen hun positie als marktleider op het gebied van webcare en media monitoring. OBI4wan en Buzzcapture werken voor klanten zoals ING, DHL, VICE Media, Warchild, bol.com, Boskalis, Schiphol,

Feb 24 2017

Beste tijdstip om te posten op Social Media!

Wanneer plaats je het best een Tweet op Twitter, een update op Facebook, LinkedIN en Google+ of een Pin op Pinterest? Op welke tijden en dagen post je een Blog en hoe deel je die via de Social Media? En… What about Instagram? Kwam een leuke infographic tegen die ik graag met jullie deel omdat

Jan 05 2017

Onderzoek dienstverlening door accountantskantoren aan het MKB

Een onderzoek naar de dienstverlening door accountantskantoren aan het MKB? Inderdaad… Het Bedrijven Blog Nederland werd door Floor Florentinus benaderd met de vraag of wij haar wilden helpen met een onderzoek dat zij momenteel doet in verband met de afronding van haar studie bedrijfskunde. Uiteraard schrijft zij de bekende scriptie die hoort bij het afstuderen,

Dec 20 2016

Weekomzet online retailers groeit met 57% door Kerstmis

De drie weken tot aan kerstavond zorgen voor een online weekomzet die 57% hoger ligt dan de normale weekomzet. Hiermee komen de online bestedingen rondom het kerstfeest in 2016 uit op € 925,09 miljoen. Dat blijkt uit een onderzoek van Thuiswinkel.org in samenwerking met PostNL. De Thuiswinkel Markt Monitor 2016 laat zien dat de gemiddelde

Dec 09 2016

Een vijfde van de online kopers shopt met smartphone

In het derde kwartaal van 2016 is het aantal online aankopen met een kwart gestegen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. In totaal werden er in het derde kwartaal 41,65 miljoen aankopen gedaan via internet, dat is een bedrag van maar liefst € 4,48 miljard. De aankopen zijn gedefinieerd in de Thuiswinkel Markt Monitor. De