Direct het juiste bedrijf

Jul 08 2015

Big data voor het MKB? 6 tips hoe je deze nu eenvoudig kan gebruiken!

Big data is niet enkel meer voorbehouden aan grote bedrijven die enorme budgetten hebben. Razend benieuwd? Hier zijn 6 tips om data te gebruiken voor meer business intelligence. Ook het MKB beschikt over veel online en offline data om zo data-gedreven beslissingen te maken die hun bedrijf doen groeien. Vooral voor sales, marketing en customer

Jun 26 2015

Whiteboard Friday pagina: Leer SEO nu met de instructie video’s gesorteerd op onderwerp!

Kijk jij ze ook iedere vrijdag? De Whiteboard Friday video’s van Rand Fishkind op Moz. Iedere week weer begint een nieuwe leerzame Whiteboard Friday met de kenmerkende woorden ”Howdy, Moz fans, and welcome to another edition of Whiteboard Friday”. Wat maakt deze video’s zo populair? Als eerste zitten de video’s goed in elkaar. Het beeld

Jun 05 2015

4 Miljoen #FIFA Tweets! Overzicht en analyse nav Social Media Monitoring.

De schandalen rondom de FIFA en de herverkiezing- en aftreding van president Sepp Blatter zijn al dagenlang hét onderwerp van gesprek op Twitter. Hieronder een analyse en de resultaten naar aanleiding van monitoring van de #FIFA buzz op Twitter. #FIFA, de meest gebruikte hashtag, ging los na de aankondiging van het aftreden van Blatter. OBI4wan,

Jun 02 2015

Een kantoorruimte efficiënt inrichten? Gebruik deze tips!

Een gezonde werkplek creëer je door een kantoorruimte efficiënt in te richten. Hoe prettiger een werkomgeving is, hoe groter de kans dat er betere resultaten worden bereikt. Jij kunt daar als ondernemer of manager kunt een belangrijke bijdrage aan leveren. Hoe richt je een kantoorruimte efficiënt in en hoe zorg je ervoor dat jij en

Mei 27 2015

OBI4wan en InSocial lanceren klanttevredenheidsonderzoek via social media

De Nederlandse leverancier van social media monitoring en webcare software OBI4wan ontwikkelde een module voor het meten van klanttevredenheid via social media. Door samenwerking met InSocial, leverancier van ‘ready-to-use’ software voor collecteren, analyseren en (online) publiceren van klantfeedback, is het vanaf nu ook mogelijk om klantfeedback volledig geautomatiseerd via social media te verzamelen. Klanten van

Mei 26 2015

Koopknop door Google geïntroduceerd in mobiele zoekresultaten!

De koopknop is binnenkort in de zoekresultaten van Google te zien. De populaire zoekmachine start namelijk een proef met de knop. Waar kan je de koopknop dan zien en hoe werkt deze? Hieronder een korte uitleg. Er is al buzz over een koopknop in de zoekresultaten sinds eind vorig jaar. In december konden we al

Mei 19 2015

Hoe benut je mond-tot-mond reclame het best als MKB bedrijf? Gebruik deze TIPS

Als je de definitie hanteert dat een bedrijf met maximaal 250 medewerkers tot het MKB behoort, kan 99 % van de Nederlandse bedrijven hiertoe gerekend kan worden. Natuurlijk probeer je met behulp van diverse marketingmiddelen uit te springen tussen al die andere conculega’s. Maar wat is hier dan een succesvolle methode? Precies: goede mond-tot-mond reclame!

Mei 08 2015

ISO certificering volledig sociaal gemaakt. Unieke case door BlueKiwi!

Voor het verkrijgen van een ISO 27001 (informatiebeveiligingsmanagement) en een ISO 9001 (kwaliteitsmanagement) certificering, heeft blueKiwi Software het eigen interne sociale platform ingezet. De leverancier van Social Collaboration Software is het via deze originele weg gelukt aan de verplichting van een managementsysteem te voldoen: de benodigde certificeringen zijn binnen. Een succesverhaal waarbij een traditioneel proces

Mei 05 2015

STYLIGHT breidt uit in Europa met België en Noorwegen! Een korte toelichting

Het in München-gevestigde e-commerce bedrijf STYLIGHT stuurt haar wereldwijde expansie weer naar een hoger niveau. Met België en Noorwegen zet de wereldwijde speler haar zinnen op twee belangrijke nieuwe markten binnen de e-commerce industrie. Op 4 mei 2015 breidt STYLIGHT zich uit in de Europese markt en zal vanaf dan beschikbaar zijn in 14 landen wereldwijd. Na het

Apr 02 2015

iDEAL betalingen via smartphone blijven aan populariteit winnen! Alle cijfers en rapporten met toelichting

iDEAL betalingen zijn het meest gebruikte betaalmiddel op smartphones. In 2014 zijn in totaal 127,4 miljoen online aankopen gedaan. Gedurende het jaar waren er geen grote verschuivingen in de manier waarop deze online aankopen werden betaald, behalve bij aankopen via de smartphone. Dit blijkt uit cijfers van de eCommerce Payment Monitor, het onderzoek naar betaalmethoden