DataFeedWatch door Wehkamp.nl gekozen voor het Data Feed Management
Wehkamp.nl biedt haar producten aan via sites als Google, Beslist en andere prijsvergelijkers en affiliate netwerken. Het aanleveren van een geoptimaliseerde data feed aan deze sites is cruciaal.
Wehkamp.nl heeft voor het creëren en optimaliseren van deze feeds gekozen voor DataFeedWatch. Met de diensten van DataFeedWatch wordt dan de complete informatiestroom van alle producten naar Google, Affiliates en Prijsvergelijkers beheert.
Onder DataFeedManagement wordt de creatie en optimalisatie van informatiestromen naar externe sites vanuit bijvoorbeeld een webwinkel verstaan.
Nu is het Nederlandse DataFeedWatch een grote speler, echter binnen de Nederlandse markt nog redelijk onbekend nu het voornamelijk in de US actief was tot op heden.
Omdat Wehkamp voor het Nederlandse bedrijf voor DataFeedManagement gekozen heeft is het natuurlijk direct op de kaart gezet.
Meer over Data Feed Management richting Google lees je in De 10 beste aanpassingen in je Google Feed
Wat zeggen DataFeedWatch en Wehkamp hierover
Joris Stigters, Teamleider Internet Marketing bij wehkamp.nl: “DataFeedWatch stelt ons in staat om onze feeds zelf te beheren. Het creëren van een feed is heel eenvoudig en we hebben enorm veel mogelijkheden om de feeds per kanaal te optimaliseren. Ook biedt DataFeedWatch encryptie van onze URL’s en kunnen we meerdere feeds samenvoegen.”
Jacques van der Wilt, Directeur van DataFeedWatch: “We zijn blij met de komst van een gerenommeerde klant als wehkamp.nl. We krijgen steeds meer klanten in het topsegment, zowel in Nederland als daarbuiten. Met DataFeedWatch kunnen ze complexe feed-bewerkingen op een heel gemakkelijke wijze uitvoeren. Met een perfecte data feed en een gedetailleerd inzicht in hun campagnes vergroten ze hun winst enorm.”
Over DataFeedWatch en Wehkamp:
Wehkamp
wehkamp.nl, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 128 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo’n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, – Huis, Tuin & Do It Yourself, – Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, – Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness.
DataFeedWatch
DataFeedWatch.com is een online data feed management tool waarmee webwinkels en marketing agencies hun data feeds en campagnes kunnen optimaliseren voor 500+ kanalen. Het bedrijf is actief in 30 landen. In Nederland maken tientallen marketing agencies van DataFeedWatch gebruik en een flink aantal grote etailers, zoals Winkelstraat, Ziengs en nu dus ook wehkamp.nl.