B2C E-commerce rapport China 2016: Trends en cijfers – inclusief download
Het B2C E-commerce rapport China 2016 is afgelopen week gepubliceerd door de Ecommerce Foundation. Feiten, cijfers en trends van de e-commerce in China over 2015 met een voorspelling van 2016 in een uitgebreid rapport en infographic.
In het e-commerce rapport China 2016 vindt u een nieuw en compleet B2C e-commerce verslag over de stand van de e-commerce in China. Het verslag heeft betrekking op de meest recente cijfers, trends en ontwikkelingen voor de Chinese online retail markt. Het rapport is mogelijk gemaakt in samenwerking met Ingenico, Asendia, Webhelp en MarketShare.
Hoewel de groei van de B2C e-commerce omzet in China daalde(32% in 2015 ten opzichte van 44,6% in 2014), is deze toch vrij hoog in vergelijking met andere landen. De Chinese B2C e-commerce omzet bleef de hoogste in de wereld met $ 766,5 miljard.
Hoewel slechts 51% van de Chinese bevolking is aangesloten op het internet, is het aantal Chinese online kopers gestaag gegroeid. Ook het gemiddeld door Chinese e-shoppers besteedde bedrag steeg van $ 1.591 in 2014 tot $ 1.855 in 2015.
Download gratis het B2C e-commerce rapport 2016 van China
De bovenstaande en andere feiten en cijfers zijn te vinden in het B2C e-commerce Rapport China 2016. De zeer uitgebreide gratis versie van het rapport is enorm divers en bevat veel feiten en cijfers van interessante onderwerpen. Zo ziet u onder meer de B2C e-commerce omzet, het aantal online shoppers en grensoverschrijdende en mobiele e-commerce in China .
Daarnaast bevat het rapport interviews met experts en tips en trucs voor e-commerce ondernemers met een webwinkel. Het rapport vormt zo een zeer nuttig hulpmiddel voor bedrijven die hun online activiteiten uit willen breiden naar China of ondernemers die een online winkel willen starten.
De uitgebreide gratis versie van het rapport download u hier.
U kunt eventueel de volledige versie met additioneel een duidelijk overzicht van de meest populaire categorieën producten en diensten op het gebied van online verkoop in China ook daar verkrijgen.
E-commerce Foundation
De missie van de E-commerce Foundation is om mensen te helpen met het verbeteren van hun e-commerce vaardigheden door middel van onderzoek , benchmarking en het delen van kennis. In de afgelopen jaren heeft de E-commerce Foundation succesvol verschillende nationale en internationale verslagen en rapporten gepubliceerd.
De gegevens van de e-commerce markt van een bepaald land of een hele regio werden zo gedetailleerd gerapporteerd. Dit verslag over de online markt van China is de elfde in een reeks van landen die zullen worden gerapporteerd in 2016.
Het volgende rapport van de E-commerce Foundation verschijnt op 29 september 2016 en geeft een globaal overzicht van de stand van e-commerce wereldwijd.