Hans van Schip
5 augustus 2015 09:44
door Hans van Schip
Categorie:
MKB-nieuws

Reageren op reviews en klachten via Trustpilot toegevoegd door OBI4wan

Reageren op reviews en klachten via Trustpilot toegevoegd.

De mogelijkheid om te reageren op reviews en klachten vanuit Trustpilot is nu door OBI4wan toegevoegd aan haar webcaretool. Hiermee zijn zij de eerste partij in Nederland die het mogelijk maakt direct vanuit de software te reageren op reacties via de populaire feedback-community.

Door het koppelen van een Trustpilot account hebben organisaties de mogelijkheid direct vanuit de webcaretool te reageren op reviews. “Hierdoor hoeven webcaremedewerkers niet apart op het account van Trustpilot in te loggen, maar doen ze dit direct vanuit de tool waar ze ook platformen als Twitter, Facebook en Instagram beheren. Dit bespaart tijd en biedt een totaaloverzicht van online berichtgeving in één omgeving”, aldus Levi Witbaard, Marketing Manager van OBI4wan.

Efficiënte en correcte afhandeling van klachten, vragen en opmerkingen

Door de integratie is het ook mogelijk om relevante berichten te filteren met behulp van een zoekopdracht, waardoor eenvoudig kan worden gerapporteerd over de inhoud van de reviews. “Het toekennen van berichten aan collega’s met de juiste kennis van zaken binnen de organisatie is wat de koppeling zo waardevol maakt. Dit bevordert een efficiënte en correcte afhandeling van klachten, vragen en opmerkingen via Trustpilot”, voegt Levi toe.

Onlangs vierde Trustpilot nog de mijlpaal van 10.000 gebruikersaccounts en het verzamelen van 73,5 miljoen dollar aan financiering. Het van oorsprong Deense platform heeft als doel het mondiale winkellandschap te veranderen door consumenten een stem te geven en bedrijven te helpen om daar naar te luisteren.

Reacties