Direct het juiste bedrijf

Jan 15 2014

Google afbeeldingen zoeken verplaatst filter op Licentie naar “Zoekhulpmiddelen”

Zoeken van afbeeldingen op Google is natuurlijk al heel lang mogelijk. Filteren op de licentie die er op een afbeelding rust is nu verplaatst naar het top menu bovenaan in de zoekresultatenpagina. Korte toelichting. Gisteren liet Google’s Matt Cutts in een tweet weten dat het filteren op licentie nu is opgenomen onder de knop “zoekhulpmiddelen” …

Jan 14 2014

E-commerce in 2020: Klanten organiseren zelf verzending

E-commerce ziet er in 2020 heel anders uit. De consument organiseert dan zijn eigen bestel- en ontvangstgemak. Tijd voor korte toelichting en uitleg! In 2020 zal het normaal zijn dat pakketjes ook op de besteldag en ‘s zondags worden geleverd. De consument bepaalt dan nog steeds of hij de ontvangst op het werk, bij een …

Jan 08 2014

Shopping 2020: Veilig betalen belangrijker dan gemak!

“Consument wil in 2020 makkelijk, maar bovenal veilig betalen” Dit is de conclusie van de expertgroep Transaction van Shopping2020, die vandaag haar resultaten presenteert. Digitale identificatie en nieuwe technologieën zoals en gezichts- en voice herkenning zorgen ervoor dat de consument in 2020 steeds vaker contactloos kan betalen. Toch verkiest de consument veiligheid en betrouwbaarheid boven …

Jan 07 2014

Wat zijn de afmetingen van afbeeldingen in Google+?

De afmetingen van afbeeldingen voor de Social Media zijn vaak onduidelijk en daarom heb ik voor de verschillende Social Media uitleg gezocht. Nu deel 2: afmetingen van afbeeldingen voor Google+ Vorige week dondedag plaatste ik al een handige cheat sheet met de afmetingen van afbeeldingen voor een Facebook Pagina. Zoals toen beloofd plaats ik hier …

Jan 02 2014

Afmetingen van afbeeldingen voor de Facebook Pagina

De juiste afmetingen van afbeeldingen voor de Facebook Pagina verzameld in een handige Infographic! Als je profielen maakt voor jouw Social Media kanalen heb je vaak problemen met de juiste afmetingen van afbeeldingen. Je upload afbeeldingen zoals gevraagd wordt, maar deze worden dan niet juist weergegeven. Een deel ontbreekt of er vindt een vreemde aanpassing …

Dec 30 2013

E-mailmarketing Tips voor 2014: vijf te volgen trends!

Wat worden in 2014 de belangrijkste trends voor e-mailmarketing waar je rekening mee moet houden? Hieronder volgen in mijn ogen de vijf meest belangrijke trends van het volgende jaar. Het einde van het jaar nadert en dat betekent natuurlijk dat het weer tijd is voor de lijstjes met vooruitzichten naar 2014. Wat zal het komende …

Dec 23 2013

Extra online omzet door Kerstaankopen € 111 miljoen

Net als de Sint bestelt ook de Kerstman zijn cadeaus steeds vaker via internet. Webwinkels verwachten in de aanloop naar Kerst in totaal € 111 miljoen extra omzet. Dat is 39% bovenop de reguliere omzet. Vorig jaar was dit nog 32% extra omzet. Dit blijkt uit gezamenlijk onderzoek van Thuiswinkel.org, PostNL en Blauw Research over …

Dec 12 2013

Website onderhouden? Onderhoudt uw website net zoals uw winkel.

Een website onderhouden is niet zo moeilijk als het vaak lijkt. De website onderhouden is vergelijkbaar met het onderhouden van uw winkel eigenlijk. Hier geef ik de uitleg en toelichting. Het bijhouden van een website is bij veel MKB bedrijven een ondergeschoven kindje. Terwijl winkeliers vaak wel druk zijn met het inkopen van nieuwe producten …

Dec 11 2013

Nominaties Thuiswinkel Best Practice Award 2014 bekend

De nominaties voor Thuiswinkel Best Practice Award 2014 zijn bekend! De businesspartners van Thuiswinkel.org konden hun inzending doen en een vakkundige jury kent de award toe. Een korte toelichting. De jury heeft vandaag de genomineerden voor de Thuiswinkel Best Practice Award 2014 bekendgemaakt. Hedwig Wassing van @Leisure BR, voorzitter van de jury, zegt hierover het …

Dec 09 2013

E-mail Marketing TIP: Personalisatie en deliverability voor betere e-mailresultaten

E-mailmarketing levert resultaat en we leren constant nieuwe methodes waarmee je de resultaten van e-mailcampagnes verbetert. Twee van deze methodes die bijdragen aan de optimalisatie van de resultaten van een e-mailing zijn: personalisatie en deliverability. Aan de hand van de ervaringen van Drukland.nl, een online drukkerij, gaan we in dit artikel dieper op personalisatie en …